Over Expectations
Met onze jarenlange ervaring op strategisch, financieel en operationeel niveau helpen wij bedrijven in het B2B segment om nieuwe kansen in een veranderende wereld te grijpen.
De verwachtingen van uw klanten gebruiken we hierbij als startpunt. Onze focus hierbij is gericht op de klantrelatie, klantgerichtheid en de wendbaarheid van de eigen organisatie. Wij leren organisaties letterlijk vanuit klantperspectief denken.
Wij zijn partner op diverse niveaus binnen een bedrijf:
- Strategisch: Klantverwachtingen matchen aan en bijschaven van strategie, leiderschap en cultuur
- Operationeel: Klantverwachtingen gebruiken om klantgerichtheid en processen te verbeteren
Wij werken vanuit de Expectations Methode die erop gericht is strategie, mensen, klanten en processen te verbinden; een voorwaarde voor succes voor onze klanten. Hierbij maken we gebruik van onze eigen Expectations Monitor.
Expectations werkt samen met meerdere Associate Partners in Nederland en België.
Onze mensen

- Mike van Beek - Oprichter/Eigenaar
- Woonplaats: Wehl
Mike is al ondernemer vanaf jonge leeftijd. Het is zijn passie om processen binnen bedrijven te verbeteren. Hij heeft jarenlange managementervaring als eindverantwoordelijke voor operations.
- mvb@expectations.nl
- +31(0)6 538 69 820


Onze associate partners

- Yvette van Aarle - Customer journey consultant
- Woonplaats: Utrecht
Yvette van Aarle zet als Customer Journey Consultant haar ervaring in om directies en hun teams te gidsen naar een onderscheidende klantbeleving. Legt klantverwachtingen bloot, biedt begeleiding bij strategievorming en verandermanagement (klantgerichter maken van de organisatie). Kan als interim manager Customer Journey Management implementeren.
- yvette@yvettevanaarle.nl
- +31(0)6 270 77 109
- http://www.yvettevanaarle.nl/

- Babs Asselbergs - Customer experience expert
- Woonplaats: Zevenbergen
Babs helpt organisaties op weg naar een betere en onderscheidende klantbeleving door advies, trainingen en workshops waaronder The Customer Experience Game die klantbeleving op speelse wijze laat leven. Babs kijkt met frisse blik, praktisch en pragmatisch naar organisaties en hun vraagstukken en uitdagingen.
- babs@babsasselbergs.nl
- +31(0)6 174 43 249
- http://www.thecxgame.nl

- Jasper van Bochove - klantgerichte marketing strateeg
- Woonplaats: Amsterdam
Ik geloof in de kracht van enthousiasme. Ik help graag ambitieuze bedrijven die nieuwe keuzes moeten maken en zich daarbij realiseren dat luisteren naar de klant essentieel is voor enthousiasme en groei – intern en extern. Superpromoters identificeren en betrekken bij het ontwikkelen en implementeren van marketing communicatie is mijn specialisme.
- jasper@caramelbusiness.nl
- +31(0)6 815 62 614
- http://www.caramelbusiness.nl/

- Els Dhaeze - Customer excellence architect
- Woonplaats: Brugge, België
Als Customer excellence architect en auteur van „Uit liefde voor de klant” helpt Els organisaties in klantdenken en -handelen, ook voor medewerkers die niet in contact komen met de klant.
- elsdhaeze@pitopia.be
- +32(0)474 97 49 11
- http://www.pitopia.be

- Simone Nelissen - Verbinder, onderzoeker, trainer, coach, eigenaar SamConsult
- Woonplaats: Vleuten
Als Customer Insight expert is het mijn missie om organisaties écht contact te laten maken met hun klanten. Door het gedrag van je klanten te doorgronden en de daadwerkelijke verwachtingen, wensen en behoeften te achterhalen kun je hierop inspelen omdat je weet wat echt belangrijk is. Een win-win situatie dus!
- simone.nelissen@samconsult.nl
- +31(0)6 229 67 826
- https://samconsult.nl/

- Max Pas - Organisatie ontwikkelaar
- Woonplaats: Enschede
Max benadert organisaties vanuit de positie van de klant, met de overtuiging dat bedrijven zich alleen met die focus kunnen ontwikkelen tot excellente organisaties.
- info@maxklantfocus.nl
- +31(0)6 143 74 141
- http://www.maxklantfocus.nl/

- Karen Trotter - Directeur Doe Het Beter... voor de Klant BV
- Woonplaats: Drempt
Goede service daar word ik blij van! Het is mijn missie om de klantbeleving te verbeteren en te vertalen naar positieve financiële resultaten. De basis voor groei van iedere onderneming. Auteur van “Customer Journey Management”, Tevreden en loyale klanten door optimale samenwerking in ketens en journeys.
- karentrotter@kpnmail.nl
- +31(0)6 12 12 65 92

- Edo van der Zouwen - Customer Experience Professional
- Woonplaats: Amsterdam
Als Customer Experience Professional binnen Mindful Marketing help ik B2B organisaties en overheden klantinzichten te vertalen naar klantgerichte acties. Dit om klantloyaliteit te vergroten, groei te bewerkstelligen en betrokkenheid van medewerkers te verhogen.
- edo@mindful.nl
- +31(0)6 546 96 132
- http://www.mindful.nl/