Een ‘een-op-een-interview’ van je bank

Onlangs werd door een bekende Nederlandse bank per brief een uitnodiging verstuurd aan een selecte groep relaties voor een interview door een onderzoeksbureau. In deze brief stond vermeld dat een “optimale dienstverlening hoog in het vaandel staat” van deze bank en dat daarom hiertoe was besloten. Verder werd medegedeeld dat hij of zij nu deel uitmaakte van de “selectie” maar dat het nog niet zeker was of hij wel daadwerkelijk gebeld zou worden voor een afspraak voor het interview. Je houdt toch een [...]

Expectations® is vernieuwd

Met gepaste trots presenteren we u hierbij niet alleen onze vernieuwde website. Ook hebben we Expectations Management ® in een nieuw jasje gestoken. Het resultaat is een volledig vernieuwde versie van Expectations. In de afgelopen tijd is er goed geluisterd naar de wensen van onze klanten. Deze wensen hebben we vertaald in de nieuwe versie van Expectations ® . Expectations ® is een software tool waarmee u op een gestructureerde wijze de verwachtingen van uw klant in kaart kunt brengen. De vernieuwde [...]