Blog

Expectations® is vernieuwd

Met gepaste trots presenteren we u hierbij niet alleen onze vernieuwde website. Ook hebben we Expectations Management® in een nieuw jasje gestoken. Het resultaat is een volledig vernieuwde versie van Expectations.

In de afgelopen tijd is er goed geluisterd naar de wensen van onze klanten. Deze wensen hebben we vertaald in de nieuwe versie van Expectations®.

Expectations® is een software tool waarmee u op een gestructureerde wijze de verwachtingen van uw klant in kaart kunt brengen. De vernieuwde categorisering en rapportage mogelijkheden zorgen er voor dat u de perfecte analyse kunt maken van de uitgesproken verwachtingen en beoordelingen. Hiermee hebt u een extra USP in handen ten opzichte van uw collega’s. Uw sales afdeling werkt aan de betrokkenheid van de klant en verbetert daarmee de klantrelatie. Tegelijkertijd wordt de interne organisatie betrokken bij de uitgesproken verwachtingen. De klantgerichtheid neemt enorm toe omdat de gezamenlijke inzet er voor zorgt, dat de verwachtingen van de klant ook  waargemaakt worden. Met als gevolg een oprecht tevreden klant die minder snel zal overstappen naar een concurrent.

Alle doorgevoerde vernieuwingen worden kostenloos aan onze bestaande klanten ter beschikking gesteld, zodat ze met de vernieuwde versie direct aan de slag kunnen. Alles om nog beter aan de verwachtingen van hun klanten te voldoen. En natuurlijk is uw contactpersoon beschikbaar om vragen te beantwoorden.

Met deze verbeteringen aan Expectations® is een eerste stap gezet. In de toekomst zullen we nieuwe toepassingen op het gebied van het managen van verwachtingen blijven ontwikkelen.

We wensen u een jaar toe waarin u veel verwachtingen van uw klanten kunt waarmaken!

Share this post