• “Hoe kunt u de klantrelatie en loyaliteit versterken?"


  • “Hoe kunt u innoveren samen met klanten en leveranciers?"


  • “Hoe kunt u uw medewerkers binden en boeien?"

Propositie

  • Het binden en boeien van mensen en klanten wordt steeds belangrijker
  • Wij geloven dat een verbinding tussen strategie, mensen, klanten en processen hiervoor randvoorwaarden zijn
  • Wij helpen B2B-bedrijven op basis van verwachtingen van klanten deze verbinding te leggen

Onze aanpak is gericht op de creatie van de maximale waarde in de keten door de juiste dialoog met klanten, leveranciers en interne organisatie.

We helpen u de strategie, medewerkers, interne processen en klanten met elkaar te verbinden waardoor deze dialoog wordt versterkt.

Onze werkwijze:

  • outside-in, we nemen de verwachtingen van klanten als startpunt
  • zowel op strategisch als operationeel niveau, we spreken de taal van uw organisatie en markt
  • learning on the job: uw organisatie gaat zelf aan de slag met verwachtingen van eigen klanten
  • begeleiding in de vorm van advies, project management of interim management

 

Interesse? Neem dan contact met ons op.

Ingersoll Rand is enthousiast over Expectations 

In een interview voor het programma "Ondernemend Nederland" wordt gevraagd waarvoor zij Expectations inzetten.

Aanmelden Nieuwsbrief

Meldt je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van interessante ontwikkelingen.

Aanmelden