Over Expectations

Expectations inspireert en coacht ondernemers en managers bij het toekomstbestendig maken van de organisatie. Dit betekent dat wij helpen in te spelen op een veranderende markt en een nieuwe vorm van samenwerking met bestaande klanten.

Onze focus hierbij is gericht op de klantrelatie, klantgerichtheid en de wendbaarheid van de eigen organisatie. Dit doen we op basis van klantverwachtingen. Wij leren organisaties letterlijk vanuit klantperspectief denken. Expectations werkt met meerdere Associate Partners in Nederland en België.

Onze mensen

  • Mike van Beek - Oprichter/Eigenaar
  • Woonplaats: Wehl

Mike is al ondernemer vanaf jonge leeftijd. Het is zijn passie om processen binnen bedrijven te verbeteren. Hij heeft jarenlange managementervaring als eindverantwoordelijke voor operations.

  • Ingrid Roos - Management assistente
  • Woonplaats: Doetinchem

Onze associate partners

  • Yvette van Aarle - Customer journey consultant
  • Woonplaats: Utrecht

Yvette van Aarle zet als Customer Journey Consultant haar ervaring in om directies en hun teams te gidsen naar een onderscheidende klantbeleving. Legt klantverwachtingen bloot, biedt begeleiding bij strategievorming en verandermanagement (klantgerichter maken van de organisatie). Kan als interim manager Customer Journey Management implementeren.

  • Babs Asselbergs - Customer experience expert
  • Woonplaats: Zevenbergen

Als Customer Experience Expert help ik organisaties op een positieve manier, stap voor stap, in beweging komen naar een organisatie waarin klantgericht denken én werken centraal staat. Met als ultiem doel: enthousiaste klanten én medewerkers én een succesvolle onderneming!

  • Jasper van Bochove - klantgerichte marketing strateeg
  • Woonplaats: Amsterdam

Ik geloof in de kracht van enthousiasme. Ik help graag ambitieuze bedrijven die nieuwe keuzes moeten maken en zich daarbij realiseren dat luisteren naar de klant essentieel is voor enthousiasme en groei – intern en extern. Superpromoters identificeren en betrekken bij het ontwikkelen en implementeren van marketing communicatie is mijn specialisme.

  • Els Dhaeze - Customer excellence architect
  • Woonplaats: Brugge, België

Als Customer excellence architect en auteur van „Uit liefde voor de klant” helpt Els organisaties in klantdenken en -handelen, ook voor medewerkers die niet in contact komen met de klant.

  • Max Pas - Organisatie ontwikkelaar
  • Woonplaats: Enschede

Max benadert organisaties vanuit de positie van de klant, met de overtuiging dat bedrijven zich alleen met die focus kunnen ontwikkelen tot excellente organisaties.

  • Karen Trotter - Directeur Doe Het Beter... voor de Klant BV
  • Woonplaats: Drempt

Goede service daar word ik blij van! Het is mijn missie om de klantbeleving te verbeteren en te vertalen naar positieve financiële resultaten. De basis voor groei van iedere onderneming. Auteur van “Customer Journey Management”, Tevreden en loyale klanten door optimale samenwerking in ketens en journeys.

  • Simone Nelissen - Verbinder, onderzoeker, trainer, coach, eigenaar SamConsult
  • Woonplaats: Vleuten

Als Customer Insight expert is het mijn missie om organisaties écht contact te laten maken met hun klanten. Door het gedrag van je klanten te doorgronden en de daadwerkelijke verwachtingen, wensen en behoeften te achterhalen kun je hierop inspelen omdat je weet wat echt belangrijk is. Een win-win situatie dus!

  • Edo van der Zouwen - Customer Experience Professional
  • Woonplaats: Amsterdam

Als Customer Experience Professional binnen Mindful Marketing help ik B2B organisaties en overheden klantinzichten te vertalen naar klantgerichte acties. Dit om klantloyaliteit te vergroten, groei te bewerkstelligen en betrokkenheid van medewerkers te verhogen.

  • Tinus Schonewille - KAM adviseur
  • Woonplaats: Elim