The Customer Experience Game laat klantbeleving leven!

The Customer Experience Game laat klantbeleving leven!

10-10-2017

The Customer Experience Game is een interactief, informatief en spannend bordspel. Teams strijden onder tijdsdruk tegen elkaar over de volgende thema’s:

  • Hoe luister je naar je klanten en deel je de stem van de klant in jouw organisatie?
  • Hoe zorg je voor een constante merkbeleving gedurende de gehele Customer Journey?
  • Hoe betrek je medewerkers en HR om een klantgerichte cultuur te creëren?

Voor verschillende doeleinden

Spelers en teams leren elkaar en elkaars talenten beter kennen. Zo ontdekken ze op welke vlakken ze al goed op weg zijn en wat hun volgende stap gaat worden in hun reis naar klantgericht denken én doen. The Customer Experience Game zorgt voor plezier, bewustwording en inspiratie. Daarnaast versterkt het de onderlinge betrokkenheid en krijg je nieuwe inzichten en ideeën. The Customer Experience Game toont aan dat een onderscheidende of uitzonderlijke klantbeleving belangrijker is dan ooit tevoren. 

Het spel wordt ingezet voor teambuilding, als workshop in MT-Sessies, of als start van een nieuw traject. Maar het kan ook ingezet worden op een medewerkersdag als verandertool, of bij onboarding van nieuwe medewerkers. 

Wil je weten wat The Customer Experience Game voor jouw team of organisatie kan betekenen? Kijk op www.thecustomerexperiencegame.com of neem contact op met Babs Asselbergs via babs@thecustomerexperiencegame.nl 

Zit je organisatie in België? Neem dan contact op met Els Dhaeze via els.dhaeze@pitopia.be