Expectations genomineerd voor CX & CRM Innovation Award 2017

Expectations genomineerd voor CX & CRM Innovation Award 2017

26-09-2017

Op 21 september hebben we deelgenomen aan het Customer Experience & CRM in 1 day-event. Tijdens dit event werd de ‘Customer Experience & CRM Innovatie Award 2017’ voor de tweede keer uitgereikt. Met deze award wordt de onderneming onderscheiden die het afgelopen jaar de meest baanbrekende oplossing voor de verbetering van klantbeleving heeft gebracht.

De technologie of functionaliteit dient innovatief en praktisch toepasbaar te zijn en organisaties in staat te stellen de customer experience in de hele customer journey te verbeteren. De jury beoordeelt op de volgende  criteria: return on investment, vernieuwing, creativiteit, implementatie en haalbaarheid. Volgens de jury scoorden alle drie genomineerden hoog.

Zo oordeelde de jury over Expectations: “Expectations is een tool dat verwachtingen van klanten transparant maakt en het stelt de leverancier in staat deze verwachtingen goed te managen. Het instrument kan van onschatbare waarde zijn voor het realiseren van een goede klantbeleving in B2B.”

Wat kan Expectations betekenen?

Naast de uitreiking van de award waren er diverse interessante lezingen. De essentie van deze lezingen was dat de beleving van klanten bij organisaties en producten steeds belangrijker wordt. Organisaties moeten inspelen op de veranderde verwachtingen van klanten. Spreker Tom de Ruyck vatte het in zijn bijdrage met als titel “Welcome to the age of relevance”, samen met een uitspraak van Jack Welch:

“If the rate of change on the outside exceeds the rate of change on the inside, the end is near.”

Tijdens Round Table-sessies op onze stand was er veel interesse om met ons in gesprek te gaan over hoe om te gaan met veranderde verwachtingen van klanten. De laatste inzichten op het gebied van klantrelaties sluiten perfect aan op de aanpak die Expectations hanteert. In de B2B helpen we je bij het inspelen op de veranderingen bij klanten. Graag versterken we de relatie tussen jou en jouw klant en maken we jouw interne organisatie klantgerichter. Hiervoor hebben we een eigen methode ontwikkeld. Wil je weten wat deze aanpak voor je kan betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Met alle plezier lichten we onze aanpak toe.