Sponsor van Golfclub 't Zelle

Sponsor van Golfclub 't Zelle

13-02-2018

AL EEN AANTAL JAREN ZIET U ONS LOGO IN DE HOLECUPS VAN ALLE HOLES OP ’T ZELLE. MAAR WAT DOET EXPECTATIONS EIGENLIJK?

FOCUS OP KLANTRELATIE

Onder het mom van ‘regeren is vooruitzien’ inspireert en coacht Expectations ondernemers en managers bij het toekomstbestendig maken van hun organisatie. Expectations werkt voor organisaties die actief zijn op de B2B-markt.

VERWACHTINGEN

”Wij helpen hen in te spelen op een veranderende markt en op een nieuwe vorm van samenwerking met bestaande klanten”, zegt directeur Mike van Beek. “De focus ligt hierbij op de verwachtingen van klanten. Het gaat over de klantrelatie, de klantgerichtheid en de wendbaarheid van de organisatie.“

”Wij leren organisaties denken vanuit het perspectief van de klant. Welke verwachtingen heeft hij? Wat is hiervan de invloed op jouw bedrijf? Sluiten de producten en diensten die je levert hier nog wel op aan? Kunnen we de verwachtingen waarmaken? Kun je misschien meer waarde creëren voor je klant?”

VERBINDING KLANT EN ORGANISATIE

Met Expectations kunnen organisaties zelf de verwachtingen van klanten in kaart brengen. “Het is belangrijk om met de klant in gesprek te gaan over de uitgesproken verwachtingen. Minstens zo belangrijk is dat je hele organisatie de klant en zijn verwachtingen kent. Vervolgens bieden wij ondersteuning en advies om deze verwachtingen daadwerkelijk te realiseren. Wij zorgen voor de verbinding tussen strategie, klant en de interne organisatie.

RESULTAAT

En het resultaat? “Klanten die zich gewaardeerd en betrokken voelen, medewerkers die enthousiast zijn en een wendbare en flexibele organisatie.” Als gevolg hiervan meer loyale klanten en een hogere omzet.

GRATIS SCAN

Wilt u ook weten of uw organisatie toekomstbestendig is? Expectations biedt aan lezers van dit magazine een gratis scan aan. Tijdens dit gesprek komen alle facetten aan de orde over de verbinding strategie, klant en interne organisatie.

Interesse? Neem contact met ons op!