Onze klanten

 

Referenties

Martijn Nanning  (Country Leader Sales & Services bij Ingersoll Rand)

"Met Expectations kunnen we beter aan verwachtingen van klanten voldoen. Expectations helpt onze klanttevredenheid verhogen".

Jeroen Kraaijenbrink (Associate Professor University of Twente) 

zegt het volgende over Expectations; “Expectations helpt zowel bij het verbeteren van je product of dienstverlening als bij het opbouwen van een duurzame en productieve relatie met de klant”.

Jeroen Kraaijenbrink is auteur van The Strategy Handbook, Trainer & Coach bij TSM Business Coach en eigenaar van Kraaijenbrink Training en Advies.

Managementadviseur Sjors van Leeuwen

beschrijft in zijn blog "Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw" hoe het voldoen aan de verwachtingen van de klant leidt tot het leveren van kwaliteit. Een middel om deze verwachting in kaart te brengen noemt hij de "slimme Expectations Monitor".

Sjors van Leeuwen is zelfstandig adviseur op het gebied van klantgericht ondernemen (CRM), strategie en marketing. Tevens is hij initiatiefnemer van het Zorgmarketingplatform en de Zorgmarketing academie.

Voor meer informatie zie zijn blog: https://lnkd.in/ega4unM

Douwe Meetsma MSc beoordeelt Expectations Monitor in relatie tot ISO-9001:

“De Expectations Monitor is een uitstekend hulpmiddel om invulling te geven aan het vereiste vanuit de vernieuwde ISO-9001 norm om de context van de organisatie in kaart te brengen en inzicht te hebben in huidige en toekomstige verwachtingen van klanten/afnemers. 

Douwe Meetsma is Lead-auditor ISO-9001, Adviseur van diverse organisaties bij certificeringsvraagstukken en Adviseur van diverse accreditatie- en certificatie instanties

Voor meer informatie zie zijn blog: http://www.meetsma.nl/continue-verbetering-hoe/#more-487

Hans Molenaar, directeur van Beeckestijn Business School: 

"Expectations is een heel effectief instrument om de NPS score voor b2b bedrijven te verbeteren."