Van beoordelen achteraf, naar waarmaken vooraf:

Expectations Monitor

Hoe het werkt

Met de Expectations Monitor brengt u zelf de verwachtingen van uw klant op gestructureerde wijze vóóraf in kaart. Vervolgens bieden wij ondersteuning en advies zodat u deze verwachtingen daadwerkelijk waar kunt gaan maken. Na 3 maanden beoordelen uw klanten uw prestaties gebaseerd op hun eigen verwachtingen.

Kwalitatieve klantinformatie

Met de Expectations Monitor verzamelt u kwalitatieve informatie van individuele klanten. Er kunnen allerlei redenen zijn waarom u er voor gekozen hebt om juist van deze klant de verwachtingen op te vragen. Misschien omdat hier meer omzet te realiseren is, omdat u de relatie met deze klant wilt uitbouwen óf omdat u denkt van deze klant het meest te kunnen leren.

Management Informatie

De management informatie in de Expectations Monitor stelt u in staat om de status van de verwachting te volgen en te analyseren. Het is vooral praktisch en functioneel. De informatie kan zowel gebruikt worden voor de interne communicatie als in gesprekken met de klant. Bovendien zorgt de geïntegreerde Deming Circle voor de borging in de interne organisatie.

De Expectations Monitor is een software tool in de cloud. Alle klantinformatie is eenvoudig aan uw klant gegevens in uw CRM te koppelen. Het product is beschikbaar in verschillende modules voor klanten, medewerkers en andere stakeholders.

Maak vandaag nog een start om de verwachtingen van uw klanten op te kunnen vragen.

Neem contact op voor een demonstratie.

________________________________________