• Directeur Bouwtechnische groothandel

    “Mijn klanten veranderen, hoe kan ik hier op inspelen?"

  • HR Manager Accountantskantoor

    “Ik zoek een hulpmiddel voor mijn professionals om de relatie met hun klant uit te bouwen."

  • Directeur Transportbedrijf

    “Hoe vergroot ik de omzet bij mijn klanten?”

Expectations methode

U wilt de klant echt centraal stellen. Maar hoe doe je dat in een wereld waarin verwachtingen van klanten veranderen en er nieuwe samenwerkingsverbanden en verdienmodellen ontstaan?

Wij helpen organisaties in de B2B om de relatie met klanten te versterken en de klant de aandacht te geven die hij/zij verdient. Met behulp van onze Expectations Monitor, een software tool in de cloud, brengt u de verwachtingen van uw klant in kaart. Het dashboard geeft het gewenste inzicht in status en acties.

In enkele workshops trainen we uw organisatie om de individuele verwachtingen te analyseren, prioriteren en het juiste beleid te maken. Op die manier werkt u aan het versterken van de klantrelatie en klantgerichtheid in uw organisatie. Na ons begeleidingstraject is uw organisatie in staat om zelfstandig de Expectations Monitor te gebruiken en te anticiperen op klantverwachtingen.

Met de Expectations Methode realiseert u:

  • een duurzame relatie met uw klant,
  • een klantgerichte interne organisatie,
  • een wendbare organisatie.

Interesse? Neem dan contact met ons op.

Aanmelden Nieuwsbrief

Meldt je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van interessante ontwikkelingen.

Aanmelden