• Directeur Bouwtechnische groothandel

    “Mijn klanten veranderen, hoe kan ik hier op inspelen?"

  • HR Manager Accountantskantoor

    “Ik zoek een hulpmiddel voor mijn professionals om de relatie met hun klant uit te bouwen."

  • Directeur Transportbedrijf

    “Hoe vergroot ik de omzet bij mijn klanten?”

Expectations methode

Er ontstaan nieuwe kansen op de markt, uw klanten hebben andere verwachtingen gekregen. U wilt hierop anticiperen.

Hoe versterkt u de samenwerking in de keten? Hoe krijgt u de interne organisatie hierbij betrokken?

Wij helpen verwachtingen van klanten te vertalen naar acties die bijdragen aan de doelstellingen en strategie van uw bedrijf. Wanneer deze direct te realiseren zijn, helpen we met de invoering hiervan, zodat het resultaat direct meetbaar is.

Het is natuurlijk mogelijk dat er meer onderzoek nodig is om deze acties alsnog te realiseren. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ​de vertaling naar een aangepaste strategie, het ontwikkelen van uw medewerkers, het organiseren van een klantpanel, hulp bij het innovatietraject of het ontwikkelen van een businesscase. Ook hierbij kunnen we u van dienst zijn.

Wij helpen u uw doelstelling te realiseren!

Met behulp van onze Expectations Monitor, een voor u gepersonaliseerde online applicatie, brengt u de verwachtingen van uw klant in kaart. Uw eigen Expectations dashboard geeft u het gewenste inzicht in status en acties.

In de op uw organisatie afgestemde begeleiding trainen we uw organisatie om de individuele verwachtingen te analyseren, prioriteren en het juiste beleid te maken. Uw organisatie werkt zelf met echte verwachtingen van echte klanten. Op die manier werkt u aan het versterken van de klantrelatie en klantgerichtheid in uw organisatie.

Na ons begeleidingstraject is uw organisatie in staat om zelfstandig de Expectations Monitor te gebruiken en te anticiperen op klantverwachtingen.

De Expectations Methode draagt bij aan uw doelstellingen:

  • uw organisatie en strategie zijn op één lijn
  • er ontstaat een betere samenwerking in de keten
  • de klantrelatie verbetert en leidt tot meer omzet
  • er ontstaan nieuwe verdienmodellen

 

Interesse? Neem dan contact met ons op.

Aanmelden Nieuwsbrief

Meldt je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van interessante ontwikkelingen.

Aanmelden