• Directeur Bouwtechnische groothandel

    “Mijn klanten veranderen, hoe kan ik hier op inspelen?"

  • HR Manager Accountantskantoor

    “Ik zoek een hulpmiddel voor mijn professionals om de relatie met hun klant uit te bouwen."

  • Directeur Transportbedrijf

    “Hoe vergroot ik de omzet bij mijn klanten?”

Expectations methode

Economische, technische en sociale ontwikkelingen hebben grote impact op de relatie met uw klant. U bent van toegevoegde waarde wanneer u in kunt spelen op de veranderde verwachtingen van uw klant. Hiervoor is het van belang om met de klant hierover in gesprek te blijven. Dit vraagt veel van uw organisatie. Om de veranderde verwachting waar te kunnen maken wordt flexibiliteit en samenwerking gevraagd.

Met de Expectations Methode realiseert u:

  • een duurzame relatie met uw klant,
  • een klantgerichte interne organisatie,
  • een wendbare organisatie.

De verwachtingen van uw klanten hanteren we altijd als uitgangspunt. De klanttevredenheid wordt immers bepaald door de mate waarop u hieraan voldoet.

Wat u van ons hierbij mag verwachten is een gedegen begeleiding en een projectmatige aanpak.

Klantrelatie

Duurzame relaties zijn gebaseerd op vertrouwen. Dit kun je verdienen door verwachtingen waar te maken.

Wanneer u oprechte interesse in uw klanten toont, voelen zij zich gewaardeerd en betrokken bij uw organisatie. De relatie met uw klant krijgt extra aandacht; hierdoor ontstaat er een sfeer van saamhorigheid en co-creatie. Deze samenwerking zal leiden tot groei van uw bedrijf en groei van uw medewerkers.

Interne organisatie

De Expectations Monitor ondersteunt de communicatie met klanten en met medewerkers. Het ondersteunt de gesprekspartner van de klant bij het bouwen aan de relatie met de klant en het zorgt intern voor betrokkenheid bij de klant. Het motiveert de organisatie om zelfstandig invulling te geven aan het waarmaken van de verwachting. Hierdoor zal de tevredenheid van de klant én het enthousiasme van de medewerker toenemen.

Wendbaarheid

Wendbare organisaties staan in nauw contact met de markt. Door de verwachtingen continu te monitoren is het mogelijk om snel in te spelen op veranderingen. Dit maakt het mogelijk om nieuwe diensten en nieuw beleid te ontwikkelen.

Expectations is de katalysator om uw organisatie klantgericht te laten groeien.

Interesse? Neem dan contact met ons op.

Aanmelden Nieuwsbrief

Meldt je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van interessante ontwikkelingen.

Aanmelden