• Directeur Bouwtechnische groothandel

    “Mijn klanten veranderen, hoe kan ik hier op inspelen?"

  • HR Manager Accountantskantoor

    “Ik zoek een hulpmiddel voor mijn professionals om de relatie met hun klant uit te bouwen."

  • Directeur Transportbedrijf

    “Hoe vergroot ik de omzet bij mijn klanten?”

Expectations methode

Er ontstaan nieuwe kansen op de markt, klanten hebben andere verwachtingen gekregen. U wilt hierop anticiperen. Hoe versterkt u de samenwerking in de keten? Hoe krijgt u de interne organisatie hierbij betrokken?

Wij helpen organisaties in de B2B om de relatie met klanten te versterken en de klant de aandacht te geven die hij/zij verdient. Met behulp van onze Expectations Monitor, een software tool in de cloud, brengt u de verwachtingen van uw klant in kaart. Het dashboard geeft het gewenste inzicht in status en acties.

In de op uw organisatie afgestemde begeleiding trainen we uw organisatie om de individuele verwachtingen te analyseren, prioriteren en het juiste beleid te maken. Uw organisatie werkt zelf met echte verwachtingen van echte klanten. Op die manier werkt u aan het versterken van de klantrelatie en klantgerichtheid in uw organisatie. Na ons begeleidingstraject is uw organisatie in staat om zelfstandig de Expectations Monitor te gebruiken en te anticiperen op klantverwachtingen.

Met de Expectations Methode

  • is uw organisatie en strategie op één lijn
  • ontstaat er een betere samenwerking in de keten
  • stijgt de omzet
  • ontstaan er nieuwe verdienmodellen

 

Interesse? Neem dan contact met ons op.

Aanmelden Nieuwsbrief

Meldt je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van interessante ontwikkelingen.

Aanmelden