Pas ik nog bij mijn klant in 2016?

Door alle technische en economische ontwikkelingen verandert de wereld razendsnel. Ook uw klanten veranderen. Dus als u blijft doen wat u deed, krijgen uw klanten wat ze altijd kregen. Maar willen uw klanten dat nog wel? Het “verkopen” is de afgelopen jaren veranderd in “aankopen”. Het initiatief komt steeds meer bij de klant te liggen. We leven op dit moment niet alleen in een Google-tijdperk, de markt is volledig transparant geworden. Alle alternatieven voor uw product of dienst zijn voor de [...]

Een nieuwe generatie klanttevredenheidsonderzoek; 4.0

Hoe kan het dat je klant vertrokken is naar de concurrent terwijl hij of zij in het laatste klanttevredenheidsonderzoek aangaf tevreden te zijn en jouw bedrijf te zullen aanbevelen bij vrienden en collega’s? Klanttevredenheid is een slechte voorspeller van het gedrag van klanten. Immers, de uitkomst van een dergelijk onderzoek zegt eigenlijk alleen iets over het verleden maar niets over de toekomst. En juist dit is zo belangrijk om loyale klanten te krijgen en te houden. Het product of de dienst is al geleverd en de [...]

Een ‘een-op-een-interview’ van je bank

Onlangs werd door een bekende Nederlandse bank per brief een uitnodiging verstuurd aan een selecte groep relaties voor een interview door een onderzoeksbureau. In deze brief stond vermeld dat een “optimale dienstverlening hoog in het vaandel staat” van deze bank en dat daarom hiertoe was besloten. Verder werd medegedeeld dat hij of zij nu deel uitmaakte van de “selectie” maar dat het nog niet zeker was of hij wel daadwerkelijk gebeld zou worden voor een afspraak voor het interview. Je houdt toch een [...]

Expectations® is vernieuwd

Met gepaste trots presenteren we u hierbij niet alleen onze vernieuwde website. Ook hebben we Expectations Management ® in een nieuw jasje gestoken. Het resultaat is een volledig vernieuwde versie van Expectations. In de afgelopen tijd is er goed geluisterd naar de wensen van onze klanten. Deze wensen hebben we vertaald in de nieuwe versie van Expectations ® . Expectations ® is een software tool waarmee u op een gestructureerde wijze de verwachtingen van uw klant in kaart kunt brengen. De vernieuwde [...]